Translate

28.01.2016

HAKKIMDA

askiseker ev yemekleri pasta
Belgin Binici ( Aşk-ı Şeker )


Merhaba 
Ben Belgin Binici
1983 İstanbul doğumluyum.İkizler burcuyum Evliyim 2 kızım var .Küçüklüğümden beri yemek yapmaya , farklı sunumlar hazırlamaya hevesliyim.Yıllardır biriktirdiğim deneyimlerimi ve tariflerimi burada sizlerin beğenisine sunuyorum.Her yemeği çok severek ve özenerek hazırlıyorum.Bütün tariflerim denenmiş ve onaylanmış tariflerdir.Umarım uğraşlarımın karşılığını beğenileriniz ve güzel yorumlarınızla alırım.

Koroplast yemek yazarı - editörü 

www.hayatikolaylastirir.com adresinin
 tariflerini yazıp, çekimlerinde tarifi ben uyguluyorum.

Koroplast hayatikolaylastirir
yemek tarifleri editörü

Katıldığım programlar 

nurselin mutfağı evi tarifleri belgin hanım kolay nefis tarifler
Nurselin mutfağı 234. bölüm
Belgin Binici



Nurselin evi 17. Bölüm 



kolay nefis yemek tarifleri
Memet Özer ile Mutfakta 




Sahrap Soysal ile lezzetli sofralar
19 şubat 2017

tv yemek programı
360 TV Açelya Akkoyun ile
gülümse hayata
30 Mayıs 2017


Belgin Binici - aşk-ı şeker
Belgin Binici ( Aşk-ı Şeker )
Belgin Binici ( Aşk-ı Şeker )
yemek tarifleri
Belgin Binici ( Aşk-ı Şeker )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest