Translate

13.09.2017

KIYMALI PATATES YEMEĞİ

Kıymalı patates yemeği tarifi nasıl yapılır kolay nefis videolu yemek tarifleri oxo ürünleri Türkiye
Kıymalı patates yemeği tarifi 
Kıymalı patates yemeği tarifi nasıl yapılır kolay nefis videolu yemek tarifleri
OXO ile kıyma kavurmak çok kolay!
Çocuklarım için et ve kemik suyu ile çorba pişiririm sürekli. Kemik suyu kemik gelişimi için çok faydalıdır. Üstelik çorbalara ayrı bir lezzet katar. Fakat bazen fazla yağlı ve ağır olur. Tamda bu yüzden OXO YAĞ SÜZGECİ  benim en sevdiğim yardımcım oldu. Ben bu kez et suyu ile çorba yerine yemek yapmak istedim. Sevdiğimiz kıymalı patates yemeğini daha lezzetli hale getirmek için ekstra et suyu ile pişirdim. Fakat içinde kıymada olduğu için et suyunu yağından ayırarak kullandım. Nasıl mı yaptım, OXO ile herşey çok kolay diyorum ya hep, OXO YAĞ SÜZGECİ  öyle pratik ki videoda görüldüğü gibi et suyunu kabın içine aktardım ve direk yemek tenceresine döktüm. Yani ben ayırmak için hiç birşey yapmadım. Herşeyi OXO YAĞ SÜZGECİ  yaptı. Etin yağı kabın üzerinde kalıyor ve özel ucu sayesinde sadece suyu dökülüyor. Böylece et sularını hazırlayıp küçük kavanozlara koyup buzlukta muhafaza ediyorum. Gerektiğinde çıkarıp kullanıyorum.

Patates yemeğim için önce kıymayı soğan ile birlikte OXO KIYMA VE ET KAVURUCU ile kavurdum. Genelde kıymayı kavurmak güç ister. Kıyma pişerken karışmayan yeri olursa hemen birbirine yapışır ve bütün et kıvamı alır. Bu yüzden sürekli karıştırmak gerekir. Oxo kıyma kavurucunun 3 adet düz başlığı var. Bunların sayesinde birkaç karıştırma ile kıymanın heryeri eşit şekilde kavruluyor ve tane tane oluyor. Kısaca OXO ile hayat çok kolay! 
Tğn bu OXO ürünlerini ve hayatı kolaylaştıran birçok ürünü www.oxomarket.com da bulabilirsiniz 

Malzemeler

  • 3-4 adet büyük boy patates
  • 1 soğan
  • 1 yemek kaşığı salça
  • Et suyu
  • 150 gr kıyma
  • Tuz
  • Pulbiber

Hazırlama

  1. Önce et suyunu hazırlayın. Kemikli et parçasını düdüklü tencerede en az 30 dakika pişirin. Pişme süresi etinizin büyüklüğüne göre değişir.
  2. Tencereye 2 yemek kaşığı sıvı yağ koyun. Üzerine rendelenmiş soğanı ve kıymayı ekleyin. Oxo kıyma ve et kavurucu ile karıştırın. Salçayı ekleyin. Bir dakika daha kavurun. 
  3. Üzerine küp doğranmış patatesleri ekleyin. Et suyunu oxo yağ süzgecine döküp yemeğe ilave edin. Yağlı et suyu dökmeyin. Yoksa yemek fazla yağlı olacaktır. Tuzunu ekleyip kapalı 15-20 dk pişirin. Pişme süresi patateslerin cinsine ve büyüklüğüne göre değişebilir. Servis tabağına alıp pulbiber ekleyin. Sıcak servis edin. Afiyet olsun.



Oxo kıyma et kavurucu mutfak aletleri oxo türkiye mutfak gereçleri
Oxo kıyma et kavurucu 

Oxo yağ süzgeci mutfak aletleri oxo türkiye mutfak gereçleri
Oxo yağ süzgeci

Ben Belgin Binici hoşgeldiniz
Yemek&Mekan Yazarı -

SAYFALARIMIZA ABONE OLMAYI,TAKİPTE KALMAYI UNUTMAYIN.


https://www.askiseker.com
https://www.instagram.com/askiseker
https://www.facebook.com/askiseker.belginbinici
https://www.pinterest.com/askiseker
 
Marka ürün tanıtım Sponsorluk için irtibata geçiniz
Kıymalı patates yemeği tarifi nasıl yapılır kolay nefis videolu yemek tarifleri oxo ürünleri Türkiye
Kıymalı patates yemeği tarifi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest