Translate

8.04.2018

SALATA TARiFi

Farklı salata çeşitleri hazırlamak şimdi www.oxomarket.com ile çok kolay! Ben kajulu, elmalı, havuçlu bol yeşillikli harika bir salata hazırladım. Sosu özel bu salatayı eminim çok seveceksiniz. 

Yeşilliklerimi sirkeli suda bekletip yıkadım. Tek elle kullanılan salata kurutucu ile yeşilliklerimi kup kuru hale getirdim. (tek düğmeyle bastırıp çalıştırıyor, tek bir düğmeyle durdurabiliyorsunuz) jülyen doğrayıcı ile havucu doğrayıp farklı bir görüntü elde ettim.


 Pratik El Mandolini ile elmalarımı istediğim kalınlıkta çabucak dilimledim. Sos karıştırıcı shaker ile sosumu etrafa sıçratmadan sallayarak karıştırdım. Şık şişesi ile masada servis olarak kullandım. Kalan fazla sosu  buzdolabında sakladım. Bu şık ve rahat OXO ürünlerini mutfakta  kullanmak çok zevkli! Bu harika ürünler  bir tık uzağınızda! Profilimdeki linki tıklayarak hemen www.oxomarket.com sitesine ulaşabilir, bu kaliteli ürünleri inceleyebilirsiniz





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest