Translate

5.05.2017

BROWNE TARİFİ



OXO İLE YEMEK YAPMAK ÇOK KOLAY!

23 Nisan çocuk bayramı için bu yıl en sevdikleri yemekleri yaparak çocuklarımı mutlu ettim. Kızlarımın en sevdiği bol çikolatalı browne yapıp süsledim. Bu leziz browneleri yapmak, mutfağımda artık elim ayağım diyebileceğim @oxoturkiye ürünleri sayesinde çok hızlı ve kolay oldu!

Malzemeler

300 gr bitter çikolata
150 gr tereyağ
1 su bardağı toz şeker
3 yumurta
1 çay kaşığı tuz
2 yemek kaşığı kakao

Süsleme için

Yarım su bardağı un
1 tatlı kaşığı kakao
Yarım çay bardağı süt
1 tatlı kaşığı pudra şekeri
Yarım poşet kremşanti

Yapılışı

Çikolata ve tereyağını bir kaseye alıp benmari usulü (yada mikrodalgada) eritin.
Yumurta ve şekeri Oxo çırpıcı ile köpürene kadar çırpın. Ilınan çikolataları ekleyin çırpmaya devam edin. Un, tuz ve kakaoyu
eleyerek karışıma ekleyin. Spatula ile karıştırın. Kalıba döküp önceden ısıtılmış fırında 170 derecede 22-25 dk pişirin. Soğuyan browneyi Oxo kesici ile iki parmak kalınlığında dilimleyin. Oxo pudra şekeri serpme aleti videoda gördüğünüz gibi döner başlıklı ve bir tarafı kapalı olduğundan etrafı kirletmeden kolayca serpmek için çok ideal! Bir kısmına kakao, bir kısmına pudra şekeri serpin. Bir kısmına da kremşantiyi, sütle çırpın ve Oxo krema sıkacağı içine koyup, kolayca sıkarak süsleyin. Üzerlerine şeker hamurundan yıldız şekli yapıp yerleştirin. Oxo ürünlerine profilimdeki linki tıklayarak hemen ulaşabilir, dilediğiniz ürünü hemen satın alabilirsiniz.Pembe şeker hamuru




Oxo ürünleri sayesinde birçok tarifimi uygularken çok rahat ettim.Bundardan bazılarını anlatmak istiyorum.

Evde pizza yapmak @oxoturkiye nin ürünleriyle çok daha rahat ve kolay.
Seçkin bir dünya markası olan @oxoturkiye kaliteli ve ergonomik ürünlerini,
tek el ile rahatlıkla kullanılabilecek şekilde tasarlayıp, bizlere sunuyor.
Tek elle açıp kapatılabilen saklama kabının kullanımı çok kolay,


artık Oxo saklama kapları sayesinde bir elim hamurluyken tek elimle un kabımı kirletmeden un alabiliyorum. Oxo sıvı ölçme kabı ile içinde ve dışında yazan ölçüleri sayesinde eğilmeye yada kabı kaldırmaya gerek kalmadan sıvılarımı ölçüyorum.


Oxo rende ile rendelediğim peynir rendenin altındaki kaba dökülüyor ve artan peyniri kapağını kapatıp saklayabiliyorum.


Zeytin çekirdeği çıkarıcı aleti ile zeytinleri hızlı ve rahat bir şekilde ayıklıyorum.
Üstelik ucundaki şeffaf bölüm sayesinde çekirdekler etrafa sıçramıyor.


Pizza dilimleyici görünüm olarak çok şık ve farklı. Bıçakın kapağı olması beni çok mutlu etti. Küçük kızım çekmeceden kaşık alırken pizza bıçağına deyecek diye hep endişe ederdim.



Oxo Spatula sanki benim elime uygun yapılmış gibi, kavraması ve kullanımı çok rahat.


Sizde @oxoturkiye ürünlerini sitesinden temin edebilir, mutfakta kaliteli ve şık ürünlerle daha rahat yemek hazırlayabilirsiniz.

Dünya artık OXO kullanıyor!

Patlıcan ve kabakları mutfaktaki en büyük yardımcılarım @oxoturkiye soyucularla hazırlıyorum. Ergonomik tasarımlarıyla çook rahat bir tutuş sağlıyor zira ellerimde sinir sıkışması var, bu yüzden sağlıksız ve kalitesiz mutfak gereci kullanamıyorum. Sizede şiddetle tavsiye ediyorum.


Şuan da www.oxomarket.com sitesindeki indirimli ürünlere de bir göz atın derim.
Bazı tariflerin püf noktası vardır. Onlara uyulmadığı sürece o lezzeti yakalamak mümkün olmaz. Mesela kızartma tatlıları yaparken yağın sıcaklık derecesi! Çok önemli bir nokta bu, çünkü yağ istenilen sıcaklığa gelmediyse tatlınız fazla yağ çekecek, gereğinden fazla ısındıysa içi pişmeden dışı yanacaktır! @oxoturkiye den aldığım ısı ölçer sayesinde kızartmalarımı yakmadan ve fazla yağ çekmeden tam kıvamında pişiriyorum.


Tüm mutfak gereçlerinin en kalitelisi için www.oxomarket.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Ayrıca şuan da bir çok ürün indirimde fırsatı kaçırmayın.

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest