Translate

20 Eylül 2016 Salı

LOKMALIK İRMİK TATLISI

irnikli yöresel tatlılar show tv nursel şerbetli tatlı tarifi revani çay saati tatlı yemek tarifleri
Lokmalık İrmik Tatlısı
Lokmalı irmik tatlısı tarifi nasıl yapılır kolay videolu nefis şerbetli tatlı tarifi.
Nurselin evi show tvde yapmıştım ve çok güzel yorumlar almıştım  sizlerden.
 bildiğiniz irmik tatlılarını unutun.
Bu tatlıya bayılacaksınız. 
Bazı yerlerde İrmik kesmesi diye de adlandırılır.

malzemeler

1 su bardağı irmik 
1 su bardağı sıvı yağ 
1 su bardağı yoğurt 
2 paket kabartma tozu 
1 paket vanilya 
Aldığı kadar un 

yapışı
Bütün malzemelerle birlikte hamuru yoğuruyoruz, bir kaç parçaya ayırıp her parçayı elimizle tezgahta ileri geri yuvarlayarak uzatıyoruz, tezgaha irmik döküp uzattığımız hamurumuzu irmiğin üzerinde
yuvarlayıp her yerini irmiğe buluyoruz, 2 parmak arayla kesip yağlanmış tepsiye dip dibe diziyoruz, önceden ısıtılmış fırında rengi sarı olana kadar pişiriyoruz, tatlı pişerken 5,5 bardak şeker, 4,5 bardak suyu karıştırarak şekerin erimesini sağlıyoruz, şerbetimiz soğuk olacak tatlı sıcakken döküp üzerini kapatıyoruz, 15 dakika dinlendiriyoruz, afiyet olsun 
irnikli yöresel tatlılar show tv nursel şerbetli tatlı tarifi revani çay saati tatlı yemek tarifleri oktay usta
LOKMALIK İRMİK TATLISI tarifi

 Ben Belgin Binici hoşgeldiniz
Yemek&Mekan Yazarı -

SAYFALARIMIZA ABONE OLMAYI,TAKİPTE KALMAYI UNUTMAYIN.


https://www.askiseker.com
https://www.instagram.com/askiseker
https://www.facebook.com/askiseker.belginbinici
https://www.pinterest.com/askiseker
 
Marka ürün tanıtım Sponsorluk için irtibata geçiniz

irnikli yöresel tatlılar show tv nursel şerbetli tatlı tarifi revani çay saati tatlı yemek tarifleri oktay usta
İrmik Tatlısı nasıl yapılır



lokmalık irmik tatlısı videosu (irmik kesmesi)

18 yorum:

  1. Pratik ve güzel bir tarif. Mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Pratik ve güzel bir tarif. Mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Tatlı harika gözüküyor.Blogun hayırlı olsun Belgin'ciğim.Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) takipte kal

      Sil
  5. Merhaba, blogunuzun ismi çok güzelmiş :))
    Takibe aldım sizi, banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmenize sevindim

      Sil
  6. Ben bunun çok iyi bir lezzet olduğuna eminim ve not ediyorum hemen denemeliyim:)))Teşekkürler. ..
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sizinde de şimdiden ellerinize sağlık

      Sil
  7. Çok güzel görünüyor farkli bir tarif.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim ayrıca sitemi ziyaret etmeyi unutmayın https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık tarifinizi izlemiştim çok lezzetli görünüyordu sevgiler

    YanıtlaSil
  10. İzlemiştim sizi Nursel'in Mutfağında Çok güzel bir tarif bir çok kez yapmıştım gerçekten güzel oluyor sayesinde yeni şeyler öğreniyorum :)) Ellerinize sağlık :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. İrmik içine konulucak mı sadece hamur mu bulanacak

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Printfriendly

Analiz