Translate

25 Ocak 2016 Pazartesi

PETİTO KURABİYE

Çocuk Kurabiyesi tatlıları yemekleri ayıcıklı kurabiye
Petito Kurabiye
Petito Kurabiye

Çocuklarımın sevdiği çikolatayla kurabiyelerimi birleştirdim çok güzel sonuç ortaya çıktı.Herkes çok beğendi Bu tarifi umarım sizde denersiniz .İnternet ortamında çok bulabilirsiniz aynı tarifi ama bu tarifi ilk yapan kişi benimdir.


Malzemeler



125 gr yumuşak tereyağı. 
1 yumurta. 
1 vanilya. 


1/2 su bardağı pudra şekeri. 

2 su bardağı un. 

1/2 su bardağı nişasta. 

yarım çay kaşığı kabartma tozu.

Yapılışı
Un hariç bütün malzemeler karıştırılır, un azar azar eklenir yoğurulur, buzdolabında 20 dk dinlendirilir, şimdifırın 180 dereceye ayarlanır, hamur merdane ile yarım cm kalınlığında açılır, istenilen şekilde kesilir ( ben tırtıklı patates keseceğini kullandım) ortalarına petito çikolatalar yerleştirilir, kırmamaya dikkat ederek biraz bastırılır, yağlı kağıt üzerinde fırına verilir 10-12 dk altları çok hafif kızarınca olmuş demektir,ben 15 dk tuttum biraz fazla kızardı çikolatalar, o yüzden başında beklerseniz çok iyi olur bu tariften 18 adet çıkıyor, tekli satılan petitolarla yaptım ben, siz isterseniz napoliten kutularında olan minik petitolarla daha fazla kurabiye çıkarabilirsiniz sıcakken çikolataya ellemeyin hem eliniz yanmasın hem bozulma deneyenler beni haberdar ederse çok memnun olurum.


petito çikolatalı çocuk kurabiyesi yapımı tarifi tatlı tarifleri
PETİTO AYICIKLI KURABİYE

Petitolu ayıcıklı kurabiye bisküvi tarifi yapımı kolay
Petito kurabiye
Çocuk yemekleri tatlıları tarifi tarifleri yapımı çikolatalı
petitolu kurabiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Printfriendly

Analiz